its a lovely lovely day

Jag vaknade vid sådär nio-tiden gjorde i ordning gröt och stack iväg till receptionen för att byta ut nyckeln mot gym taggen det var dags för min dagliga work-out kändes bra det blev stair-master basically så klättrar man upp på en maskin och på den maskinen kan man också träna hela kroppen jag klättrade i 40 minuter sen blev det abs och stretch. känner mig alltid så pigg efter den dagliga work-outen. Jag begav mig hem och lagade till mig en omelett med soltorkade tomater, kantareller, vitlök yummy det var verkligen gott.
nu senare i eftermiddag ska jag hämta lill prinsen han är nu på ett annat dagis som är så mycket bättre än det förra =)
Det är hemma hos en kvinna som tar hand om fem barn hon lagar mat leker med dem läser med dem och så får dem vila middag. det kostar oss 75 dollar i veckan från 120 på förra dagiset. Vi är mycket nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0