ART LOVE MAGIC THEGIRLSHOW 2 day









Den andra dagen på art love magic var såå mycket bättre, dem hade öppnat upp flera rum och en större scen och massa andra konstverk. Mer folk kom det också, jag fick stämpla igen på ungefär 200 pers och ge ut broschyrer.
Med oss på art showen hade vi Chris Dehvons man haha han var så jäkla skön person humor hade han. När jag och Dehvon fick break . så gick vi och kikade runt lite, och dansade i entrén. det fanns en vägg som dem hade tejpat upp papper på som man kunde rita eller skriva vad man ville , jag skapade lite art och skrev Svenska flicka, Dehvon ville att jag skulle skriva nåt på svenska nämligen.
 hehe..




Tillslut fick jag min gift bag karma kräm och trump shower gel


Sen gick vi till stora scenen och tittade på lite koncerter bra musik var det.



art skapades på scenen Chris sa att han trodde att det var en cacao böna lol men i själva verket så var det    
 "Mother of earth"
När vi satt där och tittade på musiken knackar någon plötsligt mig på ryggen, det var an afro american man som hade ritat av oss bakom oss när vi såg på koncerten,  jätte kul var det. Här är resultatet =)
ser ni mig??

Kommentarer
Postat av: Isabella Malmqvist

De e klart jag ser dig! Det dar evenemanget verkar riktigt intressant. fin bild du har gjort!

2009-08-10 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0