ART LOVE MAGIC THEGIRLSHOW


dehvon och baby J










Thegirlshow var jag på igår det var jätte kul, jag och Dehvon voluntärade (hjälpte till) Thegirlshow  innebär  konst, smycken, T-shirts , poesi , musik ,henna tatueringar och photo det var vad kvällen hade att erbjuda skapad av girls. Det gästades av mycket folk. Vi fick sitta i inträdet och ta emot betalning 10$ kostade detvi fick ge stämplar och markera av ifall det var någon som hade fritt inträde eller halva priset. Det var nervöst i början, men sen var det bara roligt. Ikväll ska vi dit igen, det håller nämligen på i två dagar, jag kan inte klaga =) Alla som var där fick en Giftbag , jag missade den , men ska få en  idag istället, det är en Lushbag med tvål, lotion,  badbomb och annat. Dehvon kände typ alla där så jag blev presenterad för en hel hög med folk. Isabella du skulle ha gillat det, dem som sjöng kom dit frivilligt för att visa vad dem kunde med egen text och instrument.




Lite bilder
                       
                        vi är entrén






vi var med på en fotoshoot






Efter the magic art så åkte vi till Dehvons man han är Dj och spelar på ett ställe som heter "Fall Out" Jag drack en Corona extra , men jag mådde inte så bra efter att ha druckit en coconut smoothie med grädde ovanpå det blir ju för mycket då. På tok för söt var den också. Men vi dansade och hade oss ett litet tag i alla fall, roligt var det =)



Kommentarer
Postat av: sandra

Fina ni är =) du är så modig!!!!

2009-08-10 @ 14:07:42
URL: http://naniii.blogg.se/
Postat av: Isabella Malmqvist

Jo jag skulle verkligen gillat det. jag skulle lugnt sjungit dar om jag kunde. Kanske att jag kan komma dit nasta ar. Vad kul att du har lite annat att gora nu! Du verkar ha det jattebra! Puss love ya sis'!

2009-08-10 @ 15:04:11
URL: http://isabellamalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0