Chill out at Dehvon's and Chris's place










Det var verkligen Awesome, min man följde också med. Vilket var jätte kul. Hon sände oss en kort vägbeskrivning på mobilen, men Anthony ville såklart hitta själv. ( Kan själv ... som en liten pojke)Envis som han är, han gick in på internet istället och fann en karta istället. Vi kom dit tillslut, han är en hejare på att hitta faktiskt. Jeremiah var jättetrött, men det var för intressant för honom för att kunna somna. När vi kom dit, åkte grabbarna iväg och köpte lite dricka, det var bra för då kunde dem bekanta sig med varandra bättre. Mycket riktigt dem tycktes ha haft det trevligt dem skrattade när dem kom in i dörren,  härligt att se! Vi fick dricka 'Snaketale" bestående av Guiness och cider. Det var gott. Och vi käkade grillad kyckling med majs och broccoli on the side.
Vi hade en great chat och laughter. Vi diskuterade om man bara hade en dag kvar i livet , vad skulle man äta då? Man fick välja trerätters. haha det kanske verkar skumt i era ögon, men det var faktiskt väldigt intressant samtalsämne.
Jag kom framtill:

Starter: serrano skinka, vitlöksbröd, spansk ost och membrillo. Varmrätt: Isabella du vet den där goda kycklingen vi åt på Las Palmas  med mojo och skrynkligpotatis? Well  den ,färskpotatis allioli delicious yummy och bröd Red lobsters Cheddar biscuits och ett vitt vin som skulle avnjutas till det skulle vara från Masters , hm . Jag kom inte ens ihåg namnet på vinet, men det var verkligen en smakupplevelse . Desert: Citronfromage (mormors) med mandarinklyftor yummy yummy.



Damn, jag vill åka till Las Palmas.








Damn that is a big ass remote control.
Se penseln som jämförelse.



Jeremiah gillade verkligen Chris
             
                                                                                One who doesn't like to be on pictures lol

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad trevligt ni verkar ha haft!! Jo sjalvklart kommer jag ihag maten vi at i Las Palmas. Jag och mormor har faktiskt pratat lite om att aka dit igen. Jag vill dit snart innan hon blir for trott for att resa. Snygg kontroll haha. De verkar var trevliga manniskor! puss

2009-08-15 @ 19:34:36

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0