Dehvon and me at Starbucks cafe

Igår kl 19.00 skulle jag träffa Dehvon vid Starbucks cafe Anthony droppade mig utanför, är det nu jag ska säga hejdå , vi ses senare ikväll Baby. Jag gick in och där satt hon , hur trevlig som helst och vi pratade om allt , ja det var ett tag sen jag hade så där trevligt. När jag skulle beställa oj det var nervigt hihi. Jag beställde en latte utan socker och god var den! äntligen en kaffe som smakar kaffe. Vart jag än har gått har någon sagt - I like ur lip percing, man blir helt snopen man är ju inte direkt van men roligt är det, och man blir glad =) Efter fikat begav vi oss iväg till yogan som inte låg långt därifrån alls. Vi tog en fire klass lika bra som vanligt.




Dehvon

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoho,älskar starbucks! ÄLSKAR! varför finns det inte i Sverige? Dumma land!

Du vet det där jag skrev i mailen? Var inget,men det är ok. Kommer sen=)

Om man bara kunde dansa som galningarna i 2So you think you can dance" hur tufft som helst!

Har kommit på att jag stavat fel på mitt blogg namn, hur kul är det? hur tusan ändrar man sånt?

Jaja,kan säga att jag är inte precis som snövit därför str det inte rätt=)

Hoppas allt är toppen där borta, pussar!

2009-08-06 @ 17:33:44
Postat av: Sandra

Inlägget var från lilla sandra såklart=)

2009-08-06 @ 17:34:23
URL: http://snowihte.blogg.se/
Postat av: ziza

aahh vad kul att du börjar få lite vänner du kan hitta på saker med det behöver man =) åå jag e oxå grymt avundsjuk på dej att du kan sitta å ha det gött på starbucks... en anna får sitta å drömma ;) skönt att du drömmde en fin dröm med..... du ska bara drömma vackra drömmar eftersom du e en princessa :=) pussss

2009-08-06 @ 18:52:13
Postat av: Isabella Malmqvist

Vad trevligt att du har fatt ett litet social life nu! Bra att du trivs! Den dar mardrommen verkade ju inte sa harmonisk men den fina drommen var ju som en saga! Puss

2009-08-07 @ 00:02:50

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0