Early morning....

Jag och Jeremiah vaknar samtidigt, hm jag känner ännu att jag är trött klockan är ju trots allt bara 08.00 på morgonkvisten . Jeremiah är redo att gå upp och inta frukostbordet. Nåja vi får väl gå upp då. Baby J får
till frukost (flingliknande som man blandar ut i vatten och värmer upp) Jag själv spisar grekisk yogurt med honung.
Han verkar inte riktigt tycka om sin frukost, så jag ger honom en halv banan också.

Sen är det baddags för  baby J jag själv tar duschen när han sussar.
 Seriöst så är tandborsten Baby J teddy bear han bär med sig den överallt vart vi än går hahaha... My beatiful

Kommentarer
Postat av: Anonym

till seattle så det blir ju väldigt långt från texas...:/ trivs du då?

2009-08-17 @ 19:06:59
Postat av: Isabella Malmqvist

Jeremiah e faktiskt valdigt lik dig nar du var bebbe.

2009-08-17 @ 22:56:39

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0