Felicidad!!! obsessed with chocolate









 ÅÅ jag är så glad idag, min älskade  underbara sista sände mig godis från Svedala och jag kan inte beskriva hur glad jag är tihi... jag var som en förväntansfull liten flicka på Julafton.. I love u belleribus tack så heeemskt mycket. Så ikväll efter yogan ska jag mumsa fazer yummy, me love it. I tidigare inlägg berättade jag att det typ inte finns choklad här som smakar choklad, Choklad ska ju ha tydlig choklad smak inte bara en massa socker heller. Därför ville jag ha det =)
Jag var på väg till poolen , men jag var tvungen att gå till mailboxen som ligger på vägen dit, och fick se kuvertet hihi... chokladen var mjuk efter det varma vädret så jag sprang hem och satte den i kylskåpet, så att den kan coola ner sig lite.

Kommentarer
Postat av: Isabella Malmqvist

Bra att chokladen inte var totalforstord! haha. Vad bra att godiset smakar! Njuuut. Det kommer mera om ett tag. Puss

2009-08-14 @ 11:10:24
URL: http://isabellamalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0