Mångkulturella

Jo idag har vi vart i kyrkan efter det gick vi in i två matbutiker en Indisk och en Mexikansk vi har alltså besökt två länder idag. Det kändes verkligen coolt , precis som att man var i två länder.


 
en Mexikansk ost och något indiskt snack som smakade underligt. Innehållandes russin chasew nut, ginger. kummin och andra konstiga ting. Jag trodde att det skulle smaka som grekisk baklava haha så fel jag hade hela mitt smaksinne  försvann och höll sig borta i flera timmar  och starkt som sjutton var det också.

Fast det här verkar ju mumsigt ni vet en sån här god yogurt sås? Ska göra det någon dag





                                                                  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Går ni i kyrka? Häftigt, det vill jag oxå göra, fast jag är inte troende men det känns så häftigt. Fast bara det inte påminner om sekter som i vissa filmer. Ser för mycket=)

Tack för grattishälsningen, pussar i massor!

2009-08-03 @ 09:30:00
URL: http://snowihte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0