My biggest surprise ever...



u look so good together!



Bomben är släppt! äntligen kan jag berätta. Ni trodde säkert att jag hade slutat skriva, men nej självklart är jag kvar =) För alla er som inte visste så befinner jag mig i Sverige sen en vecka tillbaka, Sorry I couldn't tell u guys. Det var en surprise för en god vän som gifte sig igår och den båda blev rejält överaskade lol det var så himla bra att dem inte hade sett mig på stan eller kanske fått reda på det från någon annan. Endel visste att jag var här men inte många. Det första Kazeem sa, när han såg mig var. - Isabella? Isabella? Fast min syster stod brevid honom redan haha , han blev jätte förvirrad och Ziza såg mig inte förens efter vigseln , hon hade sett mig men hon trodde att jag var syrran också. Hon sa- Men det ä ju Denise! Hon såg helt förstenad ut för ett ögonblick  Varför har du inte sagt något? Hon hade ett leende på läpparna och tårar föll från hennes kinder.
Min överaskning blev perfekt yes Och bröloppet var jättefint med god mat och fin performance



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du har det underbart i Sverige=) Ingen som skriver i min blogg hallå!!!Kommentera mera,,, skojar lite.. Har bara två som läser haha.

Massa kramar!

2009-09-01 @ 17:59:50
URL: http://snowihte.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaahhh soo sweeet detta kommer jag aldrig glömma.. du har alltid en plats i mitt hjärta... i love you

2009-09-02 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0