nightmares!!!!

Fyyy fan vilken läskig dröm jag hade inatt, usch så hemsk och den kändes så verklig.
Jag drömde att vi var fyra personer som blivit lurade någonstans dem berättade öppet om hur vi skulle bli mördade. Det sjuka var att vi skulle stå i olika positioner sen var det dags för att skära en djup skåra i våra armeveck , jag kunde fortfarande använda händerna även fast halva armarna nästan var av. Vi försökte alla komma på en plan. En av oss som var tillfånga tagna kollade på mitt hjärta utanför huden han sa du måste bli undersökt nu. Vad är det för vits med det, om man ända ska bli mördad.. Men läkarna tog hand om mig, det var också ett sätt att komma därifrån på . Sen säger en av sköterskorna. - vi kan inte hålla dig kvar här längre, dem kommer att fatta. Där vi hölls i gisslan var tydligen i källaren på sjukhuset. När det var min tur att bli mördad, så rymde jag. Mina ben kändes som bly , kändes som om jag inte kom någon vart, helt plötsligt, var jag på flygplatsen och den gamla tanten jagade mig, men jag gömde mig och alla hjälpte mig och sa att jag hade sprungit åt ett annat håll, fastän jag i själva verket var precis där tanten var som  jagade mig.
Jag klarade mig i alla fall , men fyyy fan för nightmares....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0