No sleep what so ever

lilla gubben



God! jag kände mig som en zombie när jag vaknade upp i morse, varför? Jo min kära son grät typ hela natten , han har fyra växande tänder upptill samtidigt, när ska detta sluta?? Nu i morse upptäckte jag även att det är på G nere. Vad säger man som förälder? Arma barn.. Nu lagar jag lasagne för första gången i världshistorien, med Ricotta och mozarella ost, det ser faktiskt bra ut. Ni ska alldeles straxt få se bilder.
inte så pjåkigt va??

Den blev faktiskt riktigt god, kanske inte ser så ut, men det var den.

Kommentarer
Postat av: ziza

lasagne e alltid gott åå det gå¨r bara inte att misslyckas =) duktiga hemma frun där.... =) kram

2009-08-11 @ 22:39:17
Postat av: Bror liten

Det ser ju inte direkt skitgott ut haha

2009-08-12 @ 11:59:11

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0