ooh we going to the pool (Ibiza) ooeeo...

Min son och jag beslöt oss för att gå till poolen (eller jag beslöt det hehee han är inte mogen nog att ta sina egna beslut än lol) Det var så himla varmt ute , så jag hoppade i poolen med jämna mellanrum. Had a chat med the lifeguard usch han berättade att det finns en spindel här i TX som heter  brown recluse iiiuuu den ãr tydligen giftig också.. Don't come near.. Ni som är känsliga behöver inte se...
View Image HAha too late.... IIIUUU disgusting!














by the pool




 playa with toys

Kommentarer
Postat av: Sandra

UUuUUUUSCH!!!!!!!

Jag har haft besök av två svarta jävlar sen juni, så äckligt! Precis ovanför sängen...



Finns en anledning varför jag inte åker till Australien på semester, typ 8 av de 10 giftigaste spindlarna och ormarna finns där, överallt.

Nä, flyttar nog till grönland oh bosätter mig i en igeloo.

Eller varför inte testa på att komma över fobin via skansen? Hmm...

Svar på min hemlis: Det får du allt vänta på en stund till haha Pussar!

2009-08-05 @ 09:14:02
URL: http://snowihte.blogg.se/
Postat av: Sandra Gustafsson

Vilken going han är!! Fick J bada i polen oxå då?? svalka sig lite:)

Puss

2009-08-05 @ 14:31:20
URL: http://naniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0