peter pan

När jag  hade drömt mardrömmen så var det dags för en fin dröm. Jag drömde att jag såg på en speciell dansshow och han som dansade kunde sväva i luften hur mycket som helst. Imponerad var jag, sen tog han mig  på en flygtur , helt plötsligt var det Anthony min man som jag flög med. Det var en port som öppnades vi flög över och besökte alla möjliga ställen, alla bara glodde på oss. Jag tänkte, whats  the prob.. Inte konstigt att folk glor, när vi kommer förbi flygandes haha...

Jo nu drömmer jag på engelska också, det var samma sak när jag var i Spanien , då drömde jag på spanska. Det betyder nog att man blir mer hemma i språket.. Ursäkta om ni inte förstår mina skumma drömmar, var tvungen att  skriva ner dem..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0