Red Lobster baby!




För alla er som inte vet vad Red Lobster är så är det i alla fall en himla bra restaurang med skaldjur.
Min Baby♥ sa till mig idag att efter mitt yoga pass så skulle vi åka till en restaurang, men han sa inte vilken.
När han hämtade mig så  åkte vi runt ett tag , till slut kom vi till Red Lobster,  åå det är en restaurang vi har pratat länge om att gå till och nu skulle det äntligen bli av.
Vi kom dit och blir placerade vid ett bord med bänkar, vi får vår egna servitris jätte bra service jag ger 10 av 10 möjliga. Jag beställde in sex jumbo coconut shrimp med piña colada sås till , jag fick en cesar sallad också fick vi cheddar buscuits  till. till att börja med . Baby beställde in vitlöks scampi och potatismos alltså det var verkligen så sjukt jäkla gott och mätta blev vi.  Helt klart mitt favvo ställe. Ziza har du käkat där någon gång?

Äkta vara ingen fake mat här inte.


Jeremiah blev smått irreterad när han märkte att våran mat såg mycket godare ut än barnmaten och att han inte fick äta av den heller det gjorde ju inte saken bättre.
baby J fick en egen stol som man sköt fram intill bordskanten.


När vi kom hem så var jag helt slut Jeremiah och jag deckade på sängen och vaknade två timmar senare.

Kommentarer
Postat av: Isabella Malmqvist

Vad hungrig jag blev av att lasa om den goda maten. Dit maste vi ga nar jag kommer!!

2009-08-10 @ 15:13:13
URL: http://isabellamalmqvist.blogg.se/
Postat av: Isabella Malmqvist

Jo det e bra. Har haft en underbar helg. Badat och solat pa faro och i Gnisvard. Idag har jag en slappdag. Da kan jag gora allt jag kannaer for. Imorgon borjar jobbet men jag e ledig nasta helg ocksa! Underbart! Puss

2009-08-10 @ 17:59:56
Postat av: Anonym

hej babe.. klart jjag har åå det e suuper yammyyy kul att höra att du har haft en toppen helg... skönt att du trivs å sååå kram

2009-08-10 @ 23:21:24

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0