regn åska blixt...

Jag vaknade av att det blixtrade och satte mig rak i sängen, jag hoppade till just för att jag drömde att det blixtrade och åskade, sen gjorde det det på riktigt, hm drömmar är sanna ibland. Jag var orolig för min man som skulle ut i ovädret och jobba,  tänk om han skulle få en blixt på sig. Men nu är det sol igen , vilken lättnad! (puh) Idag är det fredag och snart händer det så mycket grejer hihi.. Vi ska på shoppingrunda bl a, min man är ledig i helgen äntligen. Vi bor tillsammans , men han går hemifrån kl 07.00 varje morgon och kommer hem mellan 17.00-18.00 ibland jobbar han till och med övertid till kl 19.00 när han sen kommer hem ska jag på yoga och efter det ses vi kanske en och en halvtimme sen går vi och lägger oss. MM.. jag vet det kan vara jobbigt ibland , men jobba bör man.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svarr: jag ska bara aupair i ett ar :)

2009-08-21 @ 21:03:54
URL: http://meliejohansson.blogg.se/
Postat av: Isabella Malmqvist

Det kan inte va latt att inte fa traffa sin man sa mkt.

2009-08-21 @ 22:03:49
Postat av: denise malmqvist

naaa fast du har det ju jobbigare sis' puss

2009-08-22 @ 01:30:41
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0