softball game and chocolate that taste bad


Spänning



Igår när Anthony kom hem från jobbet åkte vi och såg på softball match , den var helt ok, men plötsligt blev det molnigt så vi ser en match och drar. När min beautiful man kommer på att han har glömt sin plånbok, när vi står i kön på Krogers och när han återvänder så förstår jag att regnet kommit, t-shirten var helt blöt. När vi ska ut i affären vräker regnet ner, haha jag ska spänna fast Jeremiah och hör att jag låter helt mesig. Regnet är så kallt på ryggen -iiiiiiii , its cold its cold..
Men vi kommer hem tillslut och då tar jag en bit choklad från kylskåpet mm låtssas att det är Fazer, men damn det går verkligen inte, det smakar typ inte ens choklad så det är en av dem saker jag är besviken på. Therese! skicka lite choklad från ditt jobb hehehehe ....



När älskling kom hem från jobbet hade han med sig en ny vagn till Jeremiah en grå jätte fin
Jeremiah storm trivs...


Kommentarer
Postat av: Mims

Haha Choklad monstret Denise!

2009-08-02 @ 18:06:43
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: theere

Heheh aa de känns faktist bara fint längtar så sjukt mycket efter min man nu :D men såklart tror du choklad skulle palla en resa till USA??hehe de tror inte ja..men jag vet en choklad dom säljer där som e riktigt smarig.. ska kolla upp namnet till dig.. den e jätte känd för den enda chokladen USA har som e något att ha .. Hhaha...

saknar er :)

2009-08-02 @ 20:00:47
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle
Postat av: Therese

ooh ja blir så arg skrev ett jätte fint inlägg här så raderas de såklart.. hehe ja ser fram emot att flytta saknar min man nu så ja döör..

men snart så :D heheh tror du chokladen klarar sig hela vägen till USA? haha i dont think so..

men ja vet att de finns en bra choklad från USA som vi säljer på jobbet ja kan kolla va den heter för den böör finnas i texas också tycker jag :D



saknar er

2009-08-02 @ 20:02:24
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle
Postat av: Sandra

Jag vet choklad smakar bara bra i Sverige!! hihi, saknar alltid god choklad när jag är utomlands! den är så mjölig utomlands..blääää, tror ja ska gå och köpa mig en stor choklad kaka nu :P hihihi

2009-08-02 @ 20:03:35
URL: http://naniii.blogg.se/
Postat av: Isabella Malmqvist

Jag SKA skicka choklad till dig kara syster. Forlat att jag e javlidt seg.. Du vet. Jobb och jobb...Puss

2009-08-02 @ 23:30:26

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0