The answer is ....

 Jag tog min son och gick till poolen , det var ju så fint väder, hehe som alla dar typ.
Men jag ångrade det inte en sekund , det var skönt att få plaska runt lite, Baby J fick också bada, hade inga planer på att han skulle det, men det blev så ändå.

Ikväll blir det Yoga och Dehvon ska plocka upp mig här utanför,,


Jag undrar alltså hur det kommer sig när man är som en zombie på morgonen och vet inte vad  man ska göra för att hålla ögonen öppna och sen klarar av hela dagen utan att sova, det känns som att man är så pigg helt plötsligt.. weird Och varför går man inte och lägger sig tidigare när man vet hur trött man varit tidigare på morgonen??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt allt låter! "Ska jag sova lite eller bada i poolen?" Sol och super skönt och du myser med en liten bebis hela dagen och sen yoga, härligt=)

Haha, vet du vad jag ska börja med när jag flyttar till sthlm? Pole Dance haha! Super skojsigt ju...galet=)

2009-08-12 @ 10:18:35
URL: http://snowihte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0