the boy is a swimmer





Åter igen drog vi oss till poolen har märkt att han älskar det, han fick bada i body och shorts idag, för vi har ej hunnit köpt badkläder än. Det får ske i helgen helt enkelt, när lilla familjen åter är samlad igen, efter en veckas jobb.

  Snutte var alldeles utmattad efter simturen han somnade på min axel... Det fick mig att tänka på när han var alldeles nyfödd och jag fick se honom för första gången utanför magen. Det är ett sånt magiskt ögonblick, det går inte ens att förklara känslan, men det är en känsla som för hoppningsvis alla ska få uppleva en vacker dag.





Ikväll ska det bli skoj, jag ska träffa Dehvon. Hon hämtar mig runt sju sen ska vi iväg på Art show , jag berättar mer om vad det är i morgon. Men roligt ska det bli.


Kommentarer
Postat av: Isabella Malmqvist

Jeremiah är så vacker.

2009-08-09 @ 19:29:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Sandra

Längtar tills den punkten i mitt liv när jag har minlilla bule på magen, efter timmar av smärta så får man något så magiskt som ett barn på sin mage, helt underbart!

2009-08-10 @ 12:05:31
URL: http://snowihte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0