Did i misplace it somewhere?




Hahaha.. hur dum får man vara? I thought i missplaced the camera at the pool. När jag kom dit igår frågade jag om the lifeguard hade sett min kamera, nej svarade han , han sa att jag skulle kolla med dem andra på kontoret. Jag gick dit och frågade om dem hade fått in någon kamera, men ack nej , hon trodde att dem säkerligen hade haffat den om jag hade glömt den vid poolen. Jag tackade för hjälpen, eeh vilken hjälp? och gick tillbaka till poolen. Jag kollade en extra gång i ryggsäcken yey! Där var den, damn vad trött jag måste ha varit i tisdags, men nu är jag glad. Ville bara säga att det var därför inga nya bilder har laddats upp på ett par dagar.














I tisdags vid poolen tjejtjusaren själv, flickorna kommer till poolen varje dag precis som oss.












focused

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaahhh what a sweet heart han e så fin

2009-08-13 @ 23:11:21
Postat av: Anonym

Jeremiah e hur fin som helst och han e snart en stor pojke. Kommer sakna honom som bebis men han e ju alltid Jeremiah.

2009-08-13 @ 23:43:03

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0