What a glossy hair!

Isabella resultatet över att jag råkade skölja ur hårinpackningen direkt gjorde att mitt hår blev jätte glansigt! Häftigt va?




I vanlig ordning gick vi till poolen. Efter det stormiga vädret kom det strålande vädret:)
Vi har haft problem med diskmaskinen det har vart fullt av vatten i hela maskinen dem senaste dagarna. Nu kom teknikerna , jag har diskat förhand nu, fast det gör absolut ingenting alls,  det är jag van vid. Pumpen i diskmaskinen har brustit så vi får en ny pump på måndag. Det har vart så mycket fel i lägnheten, kontakurtag har vart trasiga, varmvatten som inte fungerar, lampor som blinkar. nu ännu ett kontakturtag i datarummet + diskmaskinen.
Fast det som är bra är att teknikerna kommer på stört. (För det mesta i allafall).
                       
Ett måste till poolen...                                                       The throne of the lifeguard

 MY CLUMSY  SELF
HAHA vill ni veta en jäkligt klumpig grej? Ni vet gaten vi köpte till köket?  Jag skulle hämta något där efter mitt yoga pass ( otroligt slut var jag) men i allafall så tänkte jag inte på att gaten var där och går rakt fram tills jag snubblar över hela gaten och flyger över. jag kände en sekund innan jag ramlade, nu ramlar jag. Anthony sprang genast fram till mig för att se så att jag mådde bra, haha komiskt var det jag skadade mig inte , men mina händer var shaky shaky och vi brast ut i skratt båda två eftersom att det var väldigt klumpigt gjort.Jag kan inte säga annat, men som dem flesta vet så är jag ju klumpig av mig..:) (jag i ett nötskal)

den var stängd hela vägen.

Kommentarer
Postat av: Isabella Malmqvist

Hhahahahaha syrran vad rolig du e! Det hade jag velat sett! Tur att du inte brot tarna.. igen hehe. Jeremiah e alltid lika sot. Vilken gullig sittstallning. (L)

2009-08-22 @ 15:34:22
Postat av: Anonym

hahah du e skööön du =)

2009-08-22 @ 16:20:05
Postat av: sandra

ahhahaha, kan se det framför mig :) puss på er

2009-08-22 @ 21:40:26
URL: http://naniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0