yesterday chill out day

Ja vad hittade vi på igår då? Det vet ni väl, det var ju söndag=) Just precis vi gick till kyrkan som vanligt, och inte har jag blitt religiösare för det inte, nä.. men jag går dit för min mans skull. Han vet att jag inte är det och respekterar det.
Annars lagade jag mat till Jeremiah det blev kyckling med paprika som jag stekte i osaltat smör. Palsternacka och broccoli. Vad kan jag säga!? He loved it...

Ni vet maten jag lagade i förrgår? (Papas arrugadas con salsa canaria) Igår iallafall så lagade jag min egnga kyckling till det och jag kokade även ny potatis dem andra jag gjorde blev på tok för salta, den här gången blev det kalas. Så resultatet blev en mysig middag för två! 
                                                                                                    

canarian Island??




Inte nog med den här lekamliga födan, det blev melon till efterrätt och äntligen en skrattande bebis i närheten.



En lekstund med pappa










Senare på kvällen försökte sig min kära man sig på bak av muffins (shake and bake) men han hällde i för mycket vatten. Nästa  gång bir det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0