zubar club







När vi var klara som volutärer på the art show tackade vi för oss och åkte till en klubb som hette zubar, guud Chris och Dehvon känner så mycket folk så jag blev presenterad igen, en hel del djs inte så konstigt när Chris är Dj. Sen gick jag in och dansade , det var ett gäng guys som freestylade i mitten och musiken var nice en blandning av Hiphop ragga house men ända bra , inte som munken direkt hahaha dem hade klass på musiken här.
Klockan 2 am stängde dem stället Chris tog oss båda i hand för att inget äckel skulle kunna graba mig, Jo visst det måste ha sett roligt ut i deras ögon ooh a three some , men han gjorde det för my safety.

Anthony ringde han var orolig,  han bryr sig om mig min baby  han blev lugn när jag sa att jag var på ingång.  En väldigt lyckad kväll blev det helt klart. Sen fick jag komma hem till min älsklings famn - I missed u boo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0