bank account

Yes nu har jag en amerikansk bank (Chase) också så fort jag har fått ett jobb så kan dem lätt föra över pengar dit.

Anthony flyttar in tills in nya lägenhet idag han har åkt fram och tillbaka med flyttlass  hans rum är fyllt med flyttkartonger, jag måste medge att det kommer kännas tomt här när han inte längre bor kvar.
Men jag är stark det här ska jag klara - I will show u out there that i can do this I will be independent!


 















Min cykel har han också fixat det var verkligen snällt av honom , det uppskattar jag verkligen.
Så jag ser fram emot att ta en cykeltur snart :)

Kommentarer
Postat av: ziza

you are strong woman you can do this ;)

2009-12-19 @ 03:00:59
Postat av: denise

thanks ziza I really appreciate that

2009-12-19 @ 20:56:03
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: Malin

Rätt inställning! Förstår att det måste kännas konstigt utan honom, men du är jättestark som går vidare istället för att älta det som hänt.

2009-12-20 @ 18:35:09

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0