briefly

Jag vet jag har har skuldkänslor för att jag inte har skrivit på ett bra **** tag. Tack Ziza du fick mig att börja ta upp skrivandet igen :)
Jag har varit super busy , det är ju sååå himla mycket att tänka på nu.
Hela förra veckan spenderade jag dagarna för att leta jobb , jag åkte med bussen jag känner mig mer hemma i den nu. Jag stannade vid Cotton wood valley Mac arthur blvd. Jag gick förbi ett antal restauranger så som creperi och lite finare restauranger. Det ända man kan göra är att be,, hehe skämtosido nää att hoppas menade jag ju.
Jag bor nu också hemma med mitt ex han har något som kallas mixed emotions ena stunden vill han ha dig tillbaka och nästa så vill han det inte.
Men nu är vi i allafall skilda och inom en vecka så kommer jag att bo helt själv med Jeremiah i lägenheten oops ännu ett steg att bli "independent" A ska själv flytta till en annan lägenhet , förstår inte riktigt hur han ska få råd till det. Jag är i allafall stressad när det gäller att hitta jobb. Men jag vet att jag är så **** envis så tillslut kommer jag att hitta ett. Jag har varit på tre intervjuer ett på Apple bees ,steak house KEG and Starbucks.
Men jag väntar ännu på att sex st arbeten ska ringa tillbaka. Jag antar att nu till julen så är det nog inte så många som har tid till att anställa, eftersom att det är stressigt nog ändå.
Julen har i allafall kommit hit och det kan man se överallt Massor ja då menar jag massor med juldekorationer utanför alla hem , hm har inte tagit kort på det ännu men ska fota så fort jag har hämtat min batteriladdare hos Dehvon. Man kan se allt från polkagrisar till renar till släde till ni vet en som en sån där boll som man skakar och så börjar det snöa inuti. Det är helt enkelt en Christmas fairytale överallt. Jag har heller ingen aning om vart jag ska spendera julen hm det visar sig väl.
Jeremiah är nu på god väg att gå han kan stå och blir helt lyrisk när han gör det hihi han har än så länge tagit fyra steg :) Han börjar bli så stor så fort jag säger - får mamma en puss? så ger han mig en hihi...


Kommentarer
Postat av: ziza

härligt nu e disan back in the buisness :=) har saknat otroligt mycket att läsa din blogg men härligt att höra att du har fullt upp.. det e skönt med ett liv med mycket rörelse.. å som sagt jobb det komemr du garanterat få.. när börjar utbildningen gumms? kraaam

2009-12-14 @ 13:15:59
Postat av: denise strowder

Tack ziza det värmer jag hoppas jag får ett jobb åtminstonde efter jul. Utbildningen börjar i april vi har skjutit fram den nu. Miss u puss

2009-12-15 @ 17:01:58
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0