Christmas party at Anders and Amandas house

Igår vid 5.15 tiden på eftermiddagen hämtade Anders mig och vi åkte hem till honom och Amanda Christmas Party time!
Han visade mig Cykeln i garaget som jag ska få :) Det enda som behöver fixas är nya hjul. När jag fick se lägenheten I fell in love,  guud vad fin den är! Köket  är perfekt  dem har jacuzzi , Walk in closet det är helt enkelt en lägenhet jag lugnt skulle vilja bo i. Gästerna som kom var endel yoga instruktörer grannar och även bekanta. Vi hade det jätte trevligt och maten var kalas. synd dock att jag inte hade batterier till kameran så att ni kunde få se bilder på lägenheten men, men nästa gång. Vi åt ostbricka fingerfood och dem blandade en jättegod  drink till mig Lis och Amanda. Det var vodka med grapejuice sprite färska hallon och mint blad Yum!
Anders hade bakat äppelkaka med marsan sås som var köpt i Sverige mums. Nu har Anders och Amanda åkt till Göteborg dem ska fira jul hos han familj dem kommer tillbaka hit den 5 januari nästa år haha.. Låter konstigt att säga det när det handlar om ca tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0