I'm dreaming of a white X-mas .....

Tänk idag så är det Julafton i Sverige och i övriga skandinavien också, det känns konstigt att vi här i Texas firar i morgon. Jag känner ändå av att det är jul idag om man kollar på facebook så ser man många fina julhälsningar:) Jag hoppas att alla fick en fin julafton och att ni självklart såg på Kalle Anka damnit! LOl Jag skickar en julhälsning till alla även fast ni redan började för flera timmar sen med julfirandet. I miss u and love ya all beatiful friends and family.
Själv ska jag fira i Fort Worth i morgon hos en vän som heter Meah med hennes man två barn och hennes kusiner. Hon bjöd mig över dit  (In fact) hon kommer och hämtar mig och Jeremiah idag och vi ska vara där tills på söndag eller måndag. Jo det är fint att se att folk bryr sig om vad man ska hitta på , på självaste julafton  och att dem inte vill att man ska vara helt själv. Jag har fått tre inbjudan en till Hank, Dehvon och Meah och jag valde Meah eftersom att hon har små barn det blir roligt för Jeremiah :)

Jag hade självklart velat fira julafton på Gotland med la familia + att ni har ju en vit jul i år guud vilken stämning ni måste ha. Tända ljus , julmusik , Kalle Anka , doften från julmat skratt tjo och tjim fint uppklädda :)  Skriv gärna en liten kommentar om hur ert julfirande va så jag får en liten inblick.

Så slutligen i detta inlägg vill jag bara säga Från lilla mig till er alla en riktigt God Jul! Jag tänker på er

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mkt lilla Denise!! Jag jobbar hela julhelgen så det blir inte så mycket firande för mig. Du får nog roligare tror jag :-) Hälsa Baby J med många julpussar från Malin

2009-12-24 @ 20:10:52
Postat av: Isabella

jag hade en lugn jul hos mamma och Göran. Vi åt lite julmat och skumtomtar och såg på Kalle Anka. Det kändes att du och Jeremiah inte var med. Vi saknade er. Hoppas ni hade en bra julafton! Puss puss!

2009-12-25 @ 19:31:46

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0