disappointed is the word

Jag måste bara säga att jag är väldigt  besviken på endel som inte ens bryr sig om att läsa min blogg, jag skriver den faktiskt för ER. När jag berättade att jag skulle skaffa blogg, ja då verkade det vara så himla intressant. Och ni som tror att ni är mina vänner och tror att ni ska få bo hos oss när ni kommer hit, men i själva verket brydde ni er inte om att skriva ett mail för att se hur allting var, är det vänskap?? Damn people are false. Kanske var det bra att jag flyttade hit. Jag må vara bitter , men det är en självklarhet i detta nu.







Här får ni en karamell att suga på

 
svar på comments> Challe Jo jag vet jag var på uselt humör då
Men det var absolut inte riktat till dig. loVE ya

Ziza Jag vet ni är så gulliga så =) puss

Anita,Pisbasbulle) Jag vet tu eres mi buen amiga te quiero , espero que estés bien

Kommentarer
Postat av: Sandras

Sötaste! Har ju letat efter din bloggpå metrobloggarna...nu fattar jag varför jag inte hittat den=)

Allt bra där borta?

Jag drar till Falkenberg på lördag i en månad sen fr vi se vart jag tar vägen.

Puss på dig tjejen!

2009-07-29 @ 17:57:58
URL: http://snowihte.blogg.se/
Postat av: ziza

wwooo hårda ord... men jag åå bella läser den iallafall ;) hihi puuss wee are your biigg faan club hihi

2009-07-29 @ 19:26:04
Postat av: Bror

Surpuppa!

2009-07-29 @ 20:08:35
Postat av: Anonym

Klart man ska följa din blogg, annars blir saknaden av dig way to big to handle. Besos para ti amiga preciosa

2009-07-29 @ 20:14:36
Postat av: Challe

Shiiit girl..varför så arg??

2009-07-30 @ 02:26:36
Postat av: Ingela

Jag läser varje gång jag är inne, men kommenterar ju inte förstås :(

2009-07-30 @ 19:27:22

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0