last chance



Jag är så glad att Ginuwine har gjort comeback. Han är verkligen grym.

Någon som känner till honom?

Ginuwine, född Elgin Baylor Lumpkin 15 oktober 1975 i Washington, DC USA, är en amerikansk R&B-sångare och skådespelare. Han har kontrakt med Epic Records sedan mitten av 1990-talet. Ginuwine har släppt flera album och singlar som har sålt platina. Javisst han var stor på 90- talet,  jag själv upptäckte honom för ett och ett halvt år sen och jag fastnade direkt. Hans första låt som han kom ut med var Pony också en grym låt. In those yeans " en hit. Om ni inte känner till honom . go and check him out♥






Idag har jag vart på yoga. Ni lär ju känna till min hobby nu, vid det här laget, hehe...

Anthony blev uppringd av ett annat softball team nyss, dem ville att han skulle spela med dem i kväll, dem har dubbla matcher. Han frågade vad jag tyckte att han skulle göra. Jag sa att det fick han själv bestämma. Men han tycker att det räcker med ett team, haha tänk om man skulle ha 7 olika då går det ju inte att vänja sig. Teamet han spelade med sist trivdes han riktigt bra med.













Jo, jag har en liten fråga här, Är det någon som har lust och skicka mig lite svenskt godis?? Jag sätter in pengar i så fall  Det finns inget som slår det godiset , jag menar fazer finns ju knappast här och det svenska lösgodiset är godast. Allt godis här är så överdrivet sött.




Lite om godis 

                                                    min favorit





Den 17 september år 1891 öppnade Karl Fazer sitt Fransk-Ryska Konditori i hjärtat av Helsingfors. Karl Fazers affärsidé var att uppfylla och överträffa kundens önskemål. År 1922 lanserades det som kom att bli företagets flaggskepp, Fazer Blå Mjölkchoklad.









 

Vi drog till Walmart och köpte lite husgeråd Walmart är en stor kedja här i USA  man kan hitta allt där t ex färsk majs som vi kokade  och jag lagade jätte god tilapia file med citronpeppar färsk citron vitpeppar olja  sviin gott blev det och så kokt potatis till förstås.










ΜAIZ   ♥                                                                  


Kommentarer
Postat av: ziza

gud vad gott med färsk majs =) du får skicka lite men de e klart när den anländer så e den inte så färsk längre ;)

2009-07-25 @ 00:41:33

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0