Mireille Thank ya so much

                Igår vid åtta tiden här började mirellie en kompis från Sverige (Kalmar) hjälpa mig med designen på bloggen, hon försökte att förklara hur man gjorde med alla kodmallar o dittan och dattan, du ska gå in på designadinblogg.se eeh ok massa siffror och koder och jag vet inte allt. Jag var så himla duktig ett tag och hade gjort allting rätt, framtills att jag klistrade in en kodmall på fel ställe. Då såg bloggen ut som den gjorde innan jag hade ändrat den, Damn! Mirelle fick rycka in och hjälpa mig på bloggen. Tillslut efter många om och men blev bloggen kalas.  Mireilles starkaste sida är inte att förklara,  men hon är en hejare på att designa  thanks Mirielle för att du orkade vara vaken för min skull och hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: Mims

Lugnt babe, kl blev du bara 04.30 haha ;) NEVER AGAIN!



Det blev fint iallafall =)

2009-07-27 @ 23:43:12
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är en snygg design!

Jag gjorde om min, fick hjälp av en tjej men tydligen syns det inte? Är min blogg rosa eller inte?

Pussis

2009-07-29 @ 18:00:32
URL: http://snowihte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0