Nothing really

Har inte så mycket att säga direkt , men någonting kan jag nog klämma fram.
Jag har en vardag som alla andra nu, man gör inte så mycket. Jag måste hitta ett helg jobb, men jag väntar fortfarande på Social security nr. Det kommer nog snart. Anthony börjar sitt nya jobb i morn (I'm excited") Det är bättre betalt. Good luck baby!  Annars idag så har jag haft yoga (fire) idag. Jag har faktiskt gått sju dagar den här veckan , inte illa hehe.. Får mitt 25 dagars armband om två dagar shiit jag har redan gått på 25 pass då ,not bad..  Hoppas att allt är bra med er. Nu är det inte bara jag som använder spikmattan , min kära
 man använder den kontinuerligt och han somnar på stört hehe... 
 
Jag har en liten fråga här till alla som har blogg.se  Hur designar man sin egen blogg? Storleken på texten? osv





                                Dagens sound J - holiday / Don't go






Chill out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0