start a social life

Nä nu är det väl på tiden att skaffa ett social life, hehe Jag kan ju inte bara häcka hemma hela dagarna. Anthony började
sitt nya arbete igår det tycks ha gått bra och han var så stiligt klädd så =) Men nu är jag hemma med Jeremiah och jag kan verkligen inte bara sitta hemma , jag måste lära mig hur bussarna går så att jag kan skapa lite conections. Yogan går jag på, på kvällstid numer i alla fall i veckorna, i helgerna  blir det på morgonen.



  ett  kärt återseende♥like pap like son





gapa stort                                                       allert som få, en tidig morgon

Kommentarer
Postat av: Mims

Det får du höra när jag lägger upp den på bloggen :P

2009-07-28 @ 19:00:23
URL: http://ellierim.blogg.se/
Postat av: Isabella Malmqvist

Vilken fin pappa Anthony ar! Jag forstar att det e svart att ta sig utanfor huset nar man e ny i ett land. Sjalv skulle jag tycka det var laskigt. Aaallt har sinnn tiiid. Like Towan use to say haha. Puss!!

2009-07-29 @ 16:42:00
Postat av: Setare

ja du får uppdatera hur du gör för att träffa nya människor. Nyfiken på det. Du är ju sjukt social och härlig så det borde ju inte vara några svårigheter. Kram

2009-07-31 @ 10:01:28
Postat av: linda klingvall

kul att läsa din blogg denise. hoppas allt är bra för dig i staterna. kram linda

2009-08-02 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0