such a wonderfull day until it turned into a sunburn

                                                                                                                                                     
Jag trodde allt var frid och fröjd när jag låg där på min sunbed vid poolen. Jag såg hur snabbt jag fick färg, mallig som jag är. Men efter en timma när jag hade kommit hem " I turned into a crawfish eller inte riktigt men nästan. Vi åkte till  CVS pharmacy och jag plockade en aloevera kräm som coolar ner brännan, det finns inget värre att sova i siden täcke med solbränna aooo... Men krämen den hjälper faktiskt . yes!  Haha jag skämdes när jag klev in på apoteket , det kändes som att alla kollade in mina brända ben. Jag ska nog smörja in mig med solkräm nästa  gång <that's for sure'






Innan den incidenten skett hade jag det jätte bra, jag badade i poolen pratade  med the lifeguard George ,, haha tro nu inte att han är världens hunk  för att han är livräddare, nej ,mannen kunde ha vart min farsa för i helvitti. Han var trevlig han kommer i från California , men jobbar här under sommar månaderna, sen åker han tillbaks.
                                                                                                                                      
                                                                                                                                    
                                                                                                                       
             

 The life guard   "snyggve" 
                          
  När jag kommer hem finner   jag dem här 2 sovnissarna                                              
                                                                                                                        


                                                                                                         







                                                                                                                           
                                                                                                                                                 



                                                                                                                           


            DAGENS OUTFIT

*      Örhängen: vero moda

*      Linne : walmart

*      Kjol: Catch my i

*      Ballerina: vagabond


                       
                                                                                                                                                 

                                                                                                                                                      








Yoga instruktörerna
Till vänster Cabeza(svensk man) mitten Amanda, till  höger Anders(svensk) instruktör Gift med en av instruktörena, en annan Amanda. Dem är verkligen jätte trevliga

Idag på yoga klassen så var vi bara tre st den minsta klassen hittills men det var absolut inget fel med det tvärtom    mycket bra ,det var ju nästan  som att ha en privat undervisning, det får  gärna ske igen =)







http://www.youtube.com/v/hwwD_ICljzA




 Dagens sound


Kommentarer
Postat av: Systern din

Vad har jag sagt om att anvanda solkram??? Fy pa dig!

2009-07-23 @ 15:06:06
Postat av: ziza

haha man lär sej av sina misstag =) kul att följa dig över bloggen =) mee likeee and meee miss youu lots of love

2009-07-25 @ 00:43:08
Postat av: ziza

bye the way snygg outfit =)) såå tjusig som alltid kram

2009-07-25 @ 00:44:00
Postat av: Mims

Ja jag hittade katten :D och den nakna mannen har jag inte sett sen dess, men jag går inte ut på nätterna heller längre.



ÅH POOOLEN!

2009-07-25 @ 09:49:26
URL: http://ellierim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0