GOAT CD- RELEASE

Daaamn det var grymt I really enjoyed it jag dansade hela tiden plus att jag hade högklackat , men jag dansade lika mycket ändå och jag fick massor av beröm hihi alltid lika kul..(skrytmonster)
I början av kvällen var det rock alltså innan själva releasen började. Det var förband och en tjej som sjöng som heter Mariah haha (alltså inte Mariah Carey) hon var gryym på att sjunga hon hade verkligen den där soul Rnb rösten.
Innan vi åkte till Releasen så förfestade vi lite hemma så kom lite folk över sen åkte triple D' med i Hanks bil Triple D (Denise, Denise & Dehvon) :)

Det hände en olycka utanför cluben en tjej var så full att hon ramlade dubbelvikt på trottoaren med ansiktet i marken ouch innan det ramlade hon och en kille över varandra, men det här var riktigt bad ambulansen var där och allt. Ingen vet hur det gick för henne hoppas att det gick bra. Drick mindre nästa gång.
Jag såg inte när hon ramlade , men jag såg när ambulansen kom.



brandnu and cody
haha cody gav mig piggyback när vi skulle gå till bilarna. Mina fötter var sore efter högklackat plus dans hela tiden.



Crew triple D's (dehvon, denise & denise)


Crew Dubble D's



Mariah var gryym...




GOAT (greatest of all times)



DENISE HOLLA!


HOLLA DENISE 2


Kommentarer
Postat av: ziza

aahh babe u look dangerous hot ;) skönta tt se att du mår bra du e lycklig det gör mig lycklig.. kraam

2009-11-12 @ 22:04:28
Postat av: Anonym

Ni är skitsnygga! Hur går jobbletandet? Kramar

2009-11-19 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0