Happy :)


 My precious Baby J


Jag känner mig som en ny människa redan sen jag flyttade, är inte det konstigt? Energin förut var inte bra alls, jag kände mig inte lycklig som jag gör nu! Mitt liv har startat nu nu ska jag söka jobb på starbucks jag ska ta körkort sen yoga teacher training. Jag känner mig redan stark och som sagt var jag har mycket stöd. Vad skulle jag göra utan er allihop?:)

Jag fick även sängen av A det var verkligen snällt av honom. Dehvon , Chris och Hank hjälpte mig igår med flytten. Sängen fraktades i Hanks truck jag är såå tacksam för att hjälp och stöd.
Jag känner också att jag vill ha min own income inte vara beroende av någon annan , och jag vet att det kommer kännas so much better när jag har det.

Jag känner mig verkligen välkommen här och energin är positiv, haha yeah yeah whatever jag tjatar om det hela tiden lol , men its a true fact.

Nu väntar jag på att min son ska komma hit så här ligger det till. Jag har baby J i veckorna och A honom på helgerna.


Jag har mycket på g nu men ni får hålla er ett tag till ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej Denise, kära lilla svägerska!!!



Jag tycker du verkar ha fått rätsida på ditt liv, TROTS allt, det är underbart att se!

Tycker du gör rätt i att stanna efetrsom du trivs så bra!

Sen en sak till, du måste ändra din beskriving i bloggen där det står att du är gift m "han vi inte nämner"...Nu vill jag bara se DITT namn stå där...å Jeremhias förstås!!!



Hoppas vi kan chata på FB snart!!



Besos y abrazos, Sarah :)

2009-11-02 @ 12:37:39
Postat av: Setare

fint baby!! finfint att du flyttat till eget och ska bli independent woman :)

2009-11-02 @ 16:20:25
Postat av: Sandra

Så skönt det är att läsa att du är lycklig, att du mår bra. Skönt inlägg tjejen.

Just d haha, starbucks kanske skall öppnas i sthlm! Ååå vad jag längtar=)

Håller med första kommentaren, byta namn på bloggen...

Megakram vännen!

2009-11-02 @ 19:57:27
URL: http://snowihte.blogg.se/
Postat av: Isabella Malmqvist

Allt kommer bli bra. Det är bra att ni är vänner. Puss

2009-11-03 @ 09:59:54
URL: http://isabellamalmqvist.blogg.se/
Postat av: Josefine

Gumman du är stark jag gillar det! Skönt att höra att du är lycklig, det är viktigast! & att älsklings baby J mår bra. Saknar dig och tänker på dig<3

2009-11-04 @ 16:44:35

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0