Me spending time with Dehvon







Chris åkte tidigt till en Dj klass som han skulle undervisa , jag och Dehvon åkte dit senare för att vara med.
Om ni minns när jag var på art love magic med Dehvon första gången, ja om ni miss all konst och uppträdande?
Well det var där Chris undervisade. Men jag och Dehvon stod utanför och lyssnade kände inte direkt för att betala när det var 20 minuter kvar bara. Sen åkte jag och Dehvon till Ross (Dress for less) en jätte billig klädesaffär och bra kvalitet. Varför det säljs så billigt är för att The big malls (köpcentren) inte kunde sälja alla kläder och därför skickas kläderna till Ross istället och säljs ut för billigare. Inte helt fel ellerhur? ;)






Efter vår lilla shopping runda så blev vi lite hungriga så vi gick till pizza caliente , vi beställde in varsin small pizza men in fact pizzan var rätt stor ändå ungefär som medium i sverige. Så det blev att ta med sig hem.
Sen bar vi av ut på nya äventyr vi skulle på en photo shoot , det berättar jag mer om en annan gång ;) det tog ett tag att hitta, men efter många om och men kom vi slutligen fram till vårat mål.


Efter det åkte vi till en kompis till Dehvon Lane som har en liten bebis Xavier hur söt som helst. Han är en mix precis som Jeremiah. Hon hade också två hundar Gramling och Sue. Lane jobbar som veterinär och älskar såklart djur där av. Sen senare kom Xaviers pappa Joe och Lanes niece Savannah så vi hade en great chat med dem innan det var dags för oss att dra. Vi skullle nämligen på Goats CD- Release hiphop. Xavier hade svininfluensan för två veckor sen och igår fick han åka till sjukhuset för att han hade andsvårigheter och dem fick suga ur all slem så nu mår han mycket bättre, usch vi var så oroliga igår.

Igentligen skulle jag med Hank och hans buddy Diamond som fyllde år, men det blev CD- releasen istället. Inte fy skam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0