Shopping at Walmart on sunday




Det finns inget bättre än att skämma bort sig ibland och ett plus i kanten är att det är på Walmart billigt och bra.
Jag köpte strumpor för 1$ each. Efter att ha gjort nagelförlängning två gånger , mådde inte mina naglar sådär jättebra. Så nu har jag skaffat nagel recover kitt ( Sally Hansen) för 8 $ den innehåller tre nagellack ( Daily repair Growth Stimulator, Phase 1 Intense Therapy. Phase 2 Nail Builder. Phase 2 börjar man använda efter två veckor med Phase 1. Jag ser redan progress. Sen köpte jag en superskön body butter cocoa butter som snabbt slinker in i huden även bra för ansiktet. Inte nog med det här så shoppade vi en heldel mat också. Denise will cook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0