Social Security office regarding my social security card

I fredags kl 08.30 hämtade A upp mig utanför Dehvon och Chris och vi åkte till Social Security office för att fixa mitt Social security card. Jag fyllde i ett papper sen fick man gå till lucka nr 2 och lämna i det. Han sa att det skulle ta en vecka , sen ni, kan jag söka jobb hihi..

Jeremiah blev hämtat runt fem tiden A tur att ha honom nu. Jag pussade min lilla baby j hejdå och sen stängde jag dörren. Det blev väldigt tomt, när man är van att ha honom hos sig varje dag.


A var väldigt snäll som körde mig till Social Security office, han kan vara snäll också men mer när det handlar om att hjälpa till med saker.


Senare på kvällen skulle Dehvon och Chris på ett house party hos en director , jag skulle igentligen med, men jag hade andra planer. Men planerna blev ändrade så jag var hemma istället och pratade med Chris en massa som inte heller skulle till partyt. Alltså det roligaste som finns är att prata med killar om hur killar är och hur killar tänker. Det pratade vi om. Sen gick vi till macken som inte alls var så långt borta sen efter det tog vi en sväng till Taco Cabana.

Dehvon blev hämtad av Hank dem hade haft en trevlig kväll hos Dany the director.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir säkert inga problem för dig att söka jobb. Det verkar hände en del roliga saker där i TX! Puss!

2009-11-09 @ 21:30:31
Postat av: Isabella

jag skrev förra inlägget. glömde skriva namn..

2009-11-09 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0