swedish pancakes











YES jag lagade svenska pannkakor åt hela huset fullt, igår and they looved it :)
Alltid roligt att se uppskattning för vad man lagar till hihi.. I förrgår fick jag min husnYckel I'm one in the gang now och det var inte vilken nyckel som helst utan en yber nice sådan. Ni ser bilden nedan.


I morse var det dags för yoga - earth class och både jag och Dehvon kände oss som nya människor. En fantastisk känsla. Annars har jag vart hemma hela dagen hm.. börjar bli lite uttråkad måste jobba snart . Missförstå mig inte jag älskar min son över allt annat i hela världen och det är jätte mysigt att vara med honom om dagarna , men man måste göra något annat också.


                                                      DJ baby J MIXAR



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Tack för ditt tips, får håla utkik efter det :)

Kram

2009-11-13 @ 13:06:33
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Isabella

Vad var det för nyckel? Gud vad min systerson är söt!! Hoppas han kommer gilla musik som moster. =)

2009-11-13 @ 13:58:54
URL: http://isabellamalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0