As long as we talk to eachother its cool

Jo vi pratar nu i allafall , jag menar man behöver ju inte direkt bli enemies bara för att man har skilt sig.
Vi är helt enkelt helt olika passar inte ihop helt enkelt, tur är väl det att det hände nu och inte tio år framåt.
Jag kom ju i allafall hit av en anledning att skaffa ett liv och jag har en framtid och drömmarna ska slå in :)
Im moving forward now im ready..


Han berättade om tjejen igår, men det var inte som jag trodde han ville bara hjälpa henne, mer kan jag inte säga.
Hans svaga punkt här i livet är att hjälpa människor så jag vet att det var det han ville göra.Ville bara att han skulle säga det på en gång så hade det inte blitt tjaffs. Missunderstandings happen easely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0