Awesome!!

Åå den här helgen har varit fantastisk, jag har haft det jättebra :)
I lördags blev det vin afton hos Dehvon och Chris. Denise plockade upp mig utanför mitt och vi gav oss iväg till (Fiesta) som är en mexikansk mataffär jag hade inte ätit middag nämligen och vin på fastande mage är nog inte så klokt. Jag köpte en smörgås, hm inte världens bästa mat direkt men alltid något. När vi kom fram till Dehvon och Chris så var det mer folk än vad jag hade anat. På bordet fanns det alla möjliga sorts  ostar  choklad, kex och vin.
Hilarious" Denise hade med sig en resväska med vin i "haha" hon hade massa över sen i julas och eftersom att hon ska flytta från sin lägenhet snart så tyckte hon det var lika bra att lätta på packningen. På festen fanns  Hank, Alison Dehvon, Chris, Molly , Joe , Denise, Julio , Calvin and Sam we all had a awesome time :D
Vi sjöng dansade och jag och Dehvon lärde ut lite yoga. Hank var en man som kunde mycket om historia och han kunde en heldel om Sverige också. Ett av vinen var Glögg från Tyskland det konstaterade jag och Hank efter att ha doftat på det. Så vi värmde upp vinet och la i mandlar. En väldig julkänsla strömmade genom hela kroppen. Alla tycktes ha en trevlig fest och vi alla skrattade.

Jag stannade där till klockan 22.00 dagen efter.
Vi hade filmkväll med en film som heter "Land of the lost" mycket rolig kan rekommendera den.
Vi beställde hem china mat till det yummy


Hank and denise
 
                                                   Joe and Hank


Andy and Dehvon


Allison and Denise


Dehvon and Sam


Kommentarer
Postat av: ziza

härligt det låter.. underbart

2009-10-26 @ 19:57:35
Postat av: Isabella Malmqvist

Dina kompisar verkar helt ok men jag kan inte bedöma så här på en gång. Hehehe Nej men jag hoppas dom e snälla mot dig min älskade syster!! Puss

2009-10-27 @ 10:19:17

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0