good morning happy people! =)

Igår blev det i allafall yoga jag har inte gått på det sen i lördags och det kändes kan jag säga hahaa, jag var helt mör som smör eller något i den stilen.

Jeremiah fick följa med på en promenix och ziza fick också följa med fast i luren :)
Vi vandrade upp förbi fast market och sen ner runt i grannområdet typ två varv. Vi fick i allafall frisk luft witch was the main thing.


I morgon blir det utgång för Denise med Denise, haha komiskt va!?
hon frågade om jag ville ut med henne och hennes kompisar , jag tyckte att det var en superb idea.\

Jag slänger in lite bilder från förra helgen. Remember Choklad, ost, vin "jag har aldrig" at Dehvon and Chris's '
house.
                                                                                                     

                                                                                                      Chocolate and cheese
                                                    Denise                                         


 
       Denise1 och Denise 2 

                                                                  


Dehvon och Chris
Som förövrigt hade sin third anniversary's day igår
Congrats!!

Dehvon helt seg lol

Kommentarer
Postat av: ziza

vad han växer där står inte tiden stilla direkt å vilken kalufs han börjar få soo sweeet.. vilken trevlig kväll det verkade som ni hade.. med toblerone å mozart kulor eller va det inte dä? hoppas du får en trevlig utgång imorgon du får skriva så man får höra =) kraam

2009-10-16 @ 00:31:59
Postat av: Isabella

Ha så kul och njuuut!

2009-10-16 @ 13:29:04
Postat av: denise malmqvist

jooo OM han växer hela tiden förstår inte varför det ska gå så snabbt. JEPP det var toblerone med frukt och nötter yummy :) Jag tror det var Mozart kulor but im not sure. I will update ha en trevlig fredags kväll babe puss

2009-10-16 @ 16:38:46
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: denise malmqvist

sis yes i will puss

2009-10-16 @ 16:39:09
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0