Manipulativ

Varför får jag dåligt samvete för? När han har gjort så här mot mig. Borde jag ha det?
I går när the guy we don't talk about kom hem, var mina väskor packade, men det blev ingen flytt igår. Flytten blir på fredag. Men i allafall damn! jag var så j*** förbannad när han kom och han skrattade bara precis som att jag hade missuppfattat fast han vet att jag vet vad han håller på med. Sen är det så jäkla typiskt att man får höra att man skriker när man faktiskt bara höjer rösten en aning. Jag fick honom att låsa in sig i datarummet fast i själva verket borde det väl vara han som ber mig om ursäkt? eller har jag fel?

Det där med tjejen var tydligen en test och när han kom hem var han så himla glad.
Han sa , " Ska du flytta igen? Precis som att han inte förstått varför jag skulle det.
Han sa,  "du målar upp saker i ditt huvud som du inte har en aning om"
Fine men om jag nu gör det varför förklarar han inte då hur det verkligen ligger till, sen vill han inte prata för att jag försöker få honom att förklara eftersom att jag tycker att det är mer än rätt att jag får veta ju med det att Jeremiah är vår son och tycker inte det är lämpligt för honom att träffa någon han inte ens känner. Är det så j**** svårt att förstå?

 

Jaja jag har mycket stöd som helst både här och i Sverige, det gör att jag kan gå vidare och bara tänka på Jeremiah och mig hädanefter, men ändå  I feel sorry for him anyway, varför? Jag har ju inte ens gjort något , jag menar det var ju inte direkt jag som ville skiljas från början. Han tycker tydligen att jag inte gör något i förhållandet. Ska jag någonsin förstå det hela? Allt känns så slarvigt gjort , jag menar det finns ingen anledning varför han vill skilja sig, Han säger att jag gör honom olycklig

Listen carefully here' en yoga lärare sa det här till mig " Happiness from someone else, only last temporary" You can only find happiness within your self"
Det här tog jag till mig direkt, det var så bra sagt.

Peace love and understanding


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jävligt bra sagt. Det stämmer ju!

2009-10-28 @ 22:38:49
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0