min lille plutt <3 <3 <3

 Vad är det för fel på mig igentligen hahaha har nu inte skrivit på flera , flera dar. Skärpning Denise! Nu måste du ta och uppdatera dig här. Ok det kanske hjälpte who knows?

Jag börjar med min älskling Baby J Han gör sina progress hela tiden , men än så länge går han inte.
Han har helt enkelt andra saker för sig som att räcka över grejer till mig från golvet, trycka på knappar ja det är en hit! Sen tycker han om att ge mig sin napp och sen bita tag i den och sätta i sin mun haha det kan hålla på hur länge som helst. Klappa händerna har han också lärt sig, men det var kanske en månad sen eller så.

Ja han är inte längre en liten bebis guud vad tiden har tagit snabba kliv. Vart tog mitt lilla knyte vägen?





För ett år sen


Nu ett år senare med samma strumpa på huvudet :)

Hehehe lite skillnad va!?






Kommentarer
Postat av: Isabella Malmqvist

Vad gulligt! Bra bild med mössan!

2009-10-24 @ 11:37:48

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0