Time for progress

Nu är det dags att utmana sig lite här,  lite framsteg skulle aldrig skada . Jag ska faktiskt ta bussen för första gången till yogan idag och jag känner mig så duktig :) men vi får hoppas att det går bra jag har kollat runt på internet och till slut hittade jag hemsidan Dart heter bussen här. Om A kommer hem innan halv sex så kan jag ta klassen som börjar klockan 18.15 men det är väl inte en chans att han kommer hem till dess. Som tur var så finns det en buss som går senare också , och en klass som matchar in till 20.00 istället.





wish me good luck!

Annars har det väl inte hänt speciellt mycket här, men i lördags slaggade jag hos Dehvon och Chris vi drack olika rödviner, käkade ost, choklad och kex sweet sörni Och så lite "jag har aldrig" på det sen:) Sen fick jag lära känna en med samma namn som mig själv haha hon är jättetrevlig det är typ hon och jag som inte är religiösa i gänget och skönt är väl det . höllt jag på att säga hehe...

Thanks sis och Mueen för tipset om hur man byter språk på keyboarden, det känns så bra att kunna skriva utan att behöva leta efter ord hela tiden ÄNTLIGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0