what a wonderful weekend!!!

Guud det har vart så himla roligt i helgen. det var verkligen längesen jag hade så roligt.
Jag hängde med Denise och Vicky till en club som hette hubble det var lättklädda tjejer som dansade i varje hörn, men ingen lade märke till dem direkt, jobbiga slemmon som försökte ragga på oss. Vicky är en ny friend i skaran hon är från början i från Kenya och Tanzania. Denise plockade upp mig vid elva tiden haha lite sen , men ändå vi han vara ute ett tag i allafall. Alla ställen stänger kl 02.00 precis som i på Gotland. Så man måste vara ute i god tid. Vi shakade asset faan vad roligt det var, och bra musik också.

Jeremiah blev stor kille 1 år redan alltså ett år sen nu sen han föddes hm.. vart tog tiden vägen?

  lite fest blev det i allafall                                                  miah gräddnos :) <3 <3


                                                  can't resist

en liten slice

I lördags fick jag följa med på (roller skates durby game), det var något nytt , men jätte spännande Denise och Vicky är med i vanliga fall. Men Denise har bruten tumme och går omkring med gips så hon måste återhämta sig först. Det var i allafall rullskridskor runt en bana kill- team och tjej- team. Jag och Denise vi dansade sittandes musiken va grym. Here are some pics



here we are denise denise and Vicky :) Girlpower




Ja  ni ser själva ;)



Vicky skulle på date så hon åkte därifrån tidigare än oss . Jag och Denise åkte vidare till Dallas efteråt och gick in på baren Zu bar  Man! vad nice det var vi hade så roligt vi shakade dansade järnet och pratade med folk. Jag fick massa beröm för mitt dansande det är alltid uppskattat att höra :)
Trötta åkte vi därifrån och hemmåt . Det här ska vi göra om.

Kommentarer
Postat av: Isabella Malmqvist

Gud vad kul ni har det i Texas! Jag blir aaavundsjuk! Det e bra att du har en massa tjejkompisar att snacka med. En dag ska jag hänga med!Love ya

2009-10-20 @ 10:26:02
Postat av: denise strowder

Jo nar du kommer da ska vi ut och shaka:)

Det ar verkligen roligt har nu och jag har mer att gora antligen.

Sen blir det battre nar jag borjar plugga sa att jag sen kan fa min egna inkomst.

hoppas allt ar bra med dig sis love ya

2009-10-20 @ 16:42:20
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: ziza

fan vad kul glad för din skull.. men du inte som sverige som gotland att nattklubbarna stänger så tidigt ;)kram

2009-10-20 @ 20:37:52
Postat av: denise strowder

hahaha thanks ziza jag vet jag tankte skriva Gotland men sa blev det fel i allafall hahaha my bad

2009-10-20 @ 21:52:14
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: ziza

hihihi

2009-10-20 @ 23:24:11
Postat av: challe

Yeee, det ser coolt ut, jag vill ocks¨å!!



puuuss

2009-10-26 @ 13:11:49

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0