who the hell!!??

Man kan ju verkligen fråga sig hur jag kunde vara så jävla dum, som gifte mig med världens asshole. Jag menar det verkligen han har ta mig fan inget hjärta att tala om. Ok och det här var sista droppen idag , när han ringde mig och sa att han hade en tjejkompis som behövde bo någonstans. Men fan han har aldrig pratat om någon kompis då han säger att han inte vill ha några. Han kan inte svara på om hon är en date eller om hur han träffade henne och när. Jag ska alltså gladeligen ge med mig och säga - SJÄLVKLART ta hit henne så jag får träffa henne för jag är mer än nyfiken. Visst alla ni som inte visste så är vi i skilsmässa, nu kan jag säga sanningen jag skrev under papprena för två veckor sen.







Anledningen var? han var inte lycklig , jag är inte starkt religiös, han vill inte hitta på någonting, han vill inte öppna upp sig och han vill heller inte vara i något förhållande. Han var inte affectionate kramade mig typ aldrig eller pussade mig aldrig. Inte heller det intima var något för honom. Fine men varför i helvete går du och gifter dig då för?
Precis som att jag vore vilken tjej som helst på en klubb som han bara kunde dumpa. Hello vi har ett barn tillsammans + vi gifte oss commitment.
Det här har gått upp och ner , ja faktiskt redan i Sverige , men jag blundade för det jag trodde bara att han ville stanna hemma för att han inte kunde språket. Jag tänkte allt kommer att bli bra så fort vi flyttat.
Det går en dag han ser varm och glad ut sen nästa dag helt kall seriös och tyst. Jepp precis som två personligheter jag slutar aldrig förvånas över hur han behandlar mig och han medger inte ens att han sårat mig,
Jag har verkligen tur som har träffat så fina vänner här och därför så ska jag kämpa för att kunna stanna kvar och utbilda mig. Dehvon och Chris är verkligen mitt stöd här hade jag inte haft dem här, så hade jag vart ett nervvrak , men icke jag är stark jag vet att jag kan klara mig igenom det här.
Hans stora issues kommer bara bli värre och värre eftersom att han inte tar itu med sina problem.
Parfym har han införskaffat jag har aldrig sett honom använda det eftersom att han sa till mig att han inte tycker om det. Allt är märkligt ja helt jävla unbelievable!! Här om dagen var hans inkorg öppen på Yahoo , jag lekte med tanken över om jag skulle läsa hans mail, men jag tänkte äsch det sista han skulle göra nu är att träffa någon. Men ack så fel jag hade han har anmält sig till en dejtingsajt och jag läste hans svar till en som svarat honom.
OK kalla mig snoopy i don't care..
Han skriver att han är loving, caring eeh vart då någonstans?? Han säger att han är separerad och att han och hans fru , det ska väl vara jag då; ska skilja oss. Han söker någon som är strong religious.Ook?

Sen när jag vet att han ska dejta någon på fredagskvällen så säger han ure jumping into conclusions. Han klär sig i fina kläder säger att han ska med sin uncle till en american football game , sen kommer han hem vid ett på natten och han är aldrig ute så länge. Tro mig när vi har vart tillsammans har han hängt vid tvn varje dag pratat mer med tvn än med mig seriously. Han ifrågasätter varför jag vill gå på yoga för efter att ha vart instängd i lägenheten hela dagen. Han tycker att jag är självisk när jag har tagit hand om jeremiah hela dagen då ska jag allstå inte få unna mig något. Jag säger bara jag kommer nog aldrig sluta förvånas av hans konstiga personlighet.
Ursäkta för mitt super långa inlägg but this is the fact nu vet alla allt. Det är lika bra.
Peace

Kommentarer
Postat av: Isabella Malmqvist

Nu lär alla ha fått en chock... Jag finns alltid här för dig min underbara syster. Du förtjänar mycket bättre än så och du är en fantastisk mamma. Det e bra att du har folk omkring dig som bryr sig. Fortsätt vara stark. Det kommer att lösa sig. Puss puss love ya.

2009-10-27 @ 20:25:51
Postat av: catarina daun

låter verkligen hemskt allting, helt sjukt! ja, du förtjänar verkligen mycket, mycket bättre! men du är stark, det är bra :) men vi saknar dig här i Sverige, du vet att du kan komma tillbaka precis när du vill!

2009-10-27 @ 22:05:16
Postat av: Setare

Du är stark gumman! Ta ingen skit, som Grynet skulle ha sagt. Puss.

2009-10-27 @ 23:31:06
Postat av: Sarah

Nämen usch. Vad tråkigt!

Kommer du tillbaka till sverige nu eller?

2009-10-28 @ 10:48:53
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: jess

Det kunde inte du veta att han var ett asshole! Fortsatt vara stark, lat honom gora whatever, en manniska med san personlighet ar det svart att ma bra kring..! manga kramar fran spain

2009-10-28 @ 16:07:57
URL: http://aggly.blogspot.com
Postat av: Emely

Fy faan vilken skit! Du är så otroligt stark och duktig som flyttar där ifrån. Han förtjänar inte dej! Hans förlust liksom. Kramar!

2009-10-28 @ 16:53:59
Postat av: Carina

Hej gumman.

Hoppas att allt löser sig till det bäste för dig.

Det är så jobbigt när man tror att man känner en person och het plötsligt så visar det sig att han är en helt annan.



puss å kram

2009-11-01 @ 09:14:21
URL: http://carinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0