bathing the baby, future plans

äJeremiah har fått sig ett bad och nu sover han sött, väldigt trött stackarn.
Igår fixade jag naglarna, dem ser bättre ut den här gången. Hon sa att det skulle ta 40 minuter, men det tog en timme och kvart så jag fick rusa med raka ben till Yoga studion som ligger en liten bit i från. Nu är det nästan officiellt att jag börjar min yoga teacher training i november, can't wait hihi.. Det ska bli så himla skönt med en bra utbildning och få egen inkomst. Visserligen tar det ju ett tag innan jag är fullt utbildat instruktör, men målet är nära Go to fullsize imageSen är min tanke efter att ha varit instruktör ett tag att utbilda mig till massös.




Min lilla tvättbjörn




Guud vad touched man blir nar man hör sin son upprepa mamma,mamma.mamma ,mamma visst han kunde säga mamma innan , men inte upprepa det som han gör  nuGo to fullsize image

Kommentarer
Postat av: ziza

blir alltid lika rörd när jag läser din blogg .. giiid vad kul att det börjar hända saker då e du mamma ledig till november sen slår det till =) e glad för din skull grattis... åå jermiah han e såå rar...

2009-09-16 @ 20:19:50
Postat av: denise malmqvist

Ziza vad kul att du gillar den =} det glader mig att höra hihi hur e allt med dig? puss puss

2009-09-16 @ 22:35:27
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: denise malmqvist

ziza tack

2009-09-16 @ 22:37:49
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: Isabella

Vad gulligt!

2009-09-17 @ 21:29:49

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0