Family pictures:)

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar men jag har gjort en heldel ska jag säga er.
I lördags vart det yoga pass Thai-käk Grocery shopping och efter gick vi till lagret på Kroger och hämtade familje fotona:) Vi vart jättenöjda, dem blev verkligen jättebra.













Jag har bakat biscuits amerikanska men med mindre fett haha...

Här får ni bild på läckerheterna:)





My outfit for church




Jag träffade Dehvon igår vi åkte till en second hand affär för att hon skulle lämna in massvis med kläder från hennes fest då folk tog med sig kläder som dem inte längre använder. Efter det gick vi in och kollade i butiken det fanns massor av intressanta ting, men det får bli shopping en annan gång.

"plus 7 påsar till"

Sen följde jag med henne till någon voluntär grej eller det handlade om en kyrka som folk gjorde reklam för.
Det var lite uppträdanden en man som gastade massa om gud och om att alla som inte tror på honom kommer till helvetet.. eeeeh excuse me. Dehvon tyckte inte alls det var trevligt efter som att han inte spred the message som bibel igentligen står för. Han bad alla att säga efter honom, men jag och Dehvon vi bara blängde i marken.
Sen var det lotteri alla fick dra ett nr därefter kunde man vinna barncyklar, klockor baseball, presentkort m.m.
Jag hade inte turen med mig att vinna något, men det kanske var  lika bra det så att man inte behöver gynna kyrkan. Jusdet han kläckte också ur sig att hans kyrka var bäst, det kanske man inte direkt ska göra. I allafall så Dj- ade Chris Dehvons man där och det vart ju bra, så vi gick ju inte dit förgäves i allafall.
Efter  åkte vi till Dehvon och Chris's hus och tog ett glas vin gouda ost och veggie pizza slisar, soo nice. Det var höjdpunkten på dagen och vi snackade en massa om att Dem vill med till Sverige nästa gång vi åker. Det hade ju vart kalas hihi. Ni undrar säkert vart min kära man och son höll hus? Well, Anthony behövde plugga, så kan kunde desvärre inte komma med. Nästa gång ska vi hitta på något allihop. :)

Haha vad gör pojken till höger?
(Cykeln till vänster ville jag att J skulle få)

Kommentarer
Postat av: alicia

tack så jättemycket för din kommentar, verkligen! :)!

2009-09-29 @ 11:30:36
URL: http://alliieee.blogg.se/
Postat av: Kusin Emely

Vilka fina bilder på familjen :)

2009-09-29 @ 15:02:59
Postat av: denise strowder

THANKS EMELY:) hur ar det med dig annars? kram

2009-09-29 @ 17:30:51
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjusiga bilder hemma frun =) hihi du e duktig du baka å står i.. sköönt att höra att allt e bra blir så glad kram

2009-09-29 @ 20:59:24
Postat av: Emely

Jo tack det är bara fint :) Hur är det själv borta i Texas? Verkar som du trivs :) Kram

2009-09-30 @ 09:22:58
Postat av: Malin

Ni är så snygga och stiliga, kul att ni tog familjebilder! Snart fyller baby J 1 år, tiden går läskigt fort! Stora pussar på er.

2009-09-30 @ 18:48:55
Postat av: catarina

verkligen jättefina familjefoton! ni ser äkta amerikanska ut, haha! är allt bra med er nu? puss

2009-09-30 @ 22:29:34
Postat av: Isabella Malmqvist

Bilderna blev verkligen jattefina! vad du bakar. Kanske e min tur snart?haha den cykeln skulle passat lilla jeremiah. Tank nar han kan cykla...Puss!! Moster

2009-10-01 @ 12:45:56
URL: http://isabellamalmqvist.blogg.se/
Postat av: denise strowder

Catarina tack ja haha ellerhur akta amerikaner.

Allt ar bara bra har nu, hur e det sjalv? puss

2009-10-01 @ 18:06:54
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: denise strowder

emely Vad bra att det ar bra med dig kara kusin:) Jo har ar det fint ser framemot att borja jobba bara. Vad gor du nu fortiden? kram

2009-10-01 @ 18:09:30
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: denise strowder

ziza lilla angel jag gjorde wook i gar med kalkon himla gott blev det :) Hur ar der med dig sweetheart? puss

2009-10-01 @ 18:10:40
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: denise strowder

Malin aaw tack gumman jo det var verkligen pa tiden med familjefotona. Jag fattar inte att tiden har gatt sa forbaskat snabbt. pUSS GUAPA

2009-10-01 @ 18:12:32
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: denise strowder

SIS alskade sista tack sa mycket. Jo man maste gora nagonting nar man ar hemma hahaha. Jo jag hade hoppats pa cykeln , men det var nog lika bra att det inte blev nagon. MISS UU PUSS

2009-10-01 @ 18:14:10
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/
Postat av: N a j a l l a

Hittade precis hit via Sandras blogg, super fina bilder på er tre! Hoppas ni har det bra i texas, nu ska jag granska din blogg :)

2009-10-02 @ 15:09:21
URL: http://www.najalla.se
Postat av: denise malmqvist

Najalla vad roligt att du har hittat hit:) Tack sa mycket jo i Texas ar det bra borjar min yoga instruktors utbildning i Januari, ser verkligen framemot det. Vem ar du da?

2009-10-02 @ 18:02:56
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0