Go for a walk

Nej fiifaan vad tråkigt att bara vara inomhus hela dagarna, jag måste hitta på någonting. Jag tror att jag ska ta Jeremiah på en liten promenad, frisk luft måste ju alla ha.

Yes det blev en liten promenix, men bara en liten en. Jag vågar inte direkt gå iväg för långt och i synnerhet inte i den här trafiken. Det blev förbi bensinmacken sen kom en man passerande och sa "smart stroller" jag svarade  "Yea its actually very good"  Sen var det dags att gå över vägen men först en titt åt "höger& och vänster" Sen var det grönt att gå. Vi tog en sväng förbi busshållplatsen och kollade hur ofta bussarna går. Det ser bra ut , nu måste jag bara åka den någon dag också, " Få ur arslet ur vagnen helt enkelt" Sen gick vi tillbaka en rund tur runt grannområdet och sen hem.

Min man ringde mig och han ska vara hemma om ungfär 14 minuter sen off to yoga. :)




Jeremiah trivdes:)                        and so did I






Resultatet efter allt regn




                                             


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoho! Hade du trevligt i Sverige da?

Varför blev det inge längre promenad...

Hihi, lutar åt Thailand, och kanske Working Holiday till Australien...hellu=)

2009-09-18 @ 09:41:39
Postat av: Anonym

Vad mysigt med promenad! Ja nu far du ta och aka bussen.

2009-09-18 @ 12:41:07
URL: http://isabellamalmqvist.blogg.se/
Postat av: Setare

Hej babe!!! Är det inte den här DJn du pratat om????? Se första bilden. http://blogg.stureplan.se/hibbs/2009/09/17/i-give-you-three/#comments



här är hans blogg enligt uppgifter: http://www.finest.se/userBlog/?uid=28922&beid=1198331



är det han?? baby j. hur vågar han ta det fina namnet från din bebis j ;)

2009-09-18 @ 18:50:28
Postat av: Isabella Malmqvist

Jag mar battre och battre. Rosten e nastan helt aterstalld. :)

2009-09-18 @ 19:37:47
URL: http://isabellamalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0