In Sthlm

Tjo, nu är vi i Sthlm i brorsans och kusins lägenhet vi kom hit för ca en halvtimme sen båtresan gick bra. men jag är så jäkla seg känner mig som en tallrik gröt hahaha... Vi ska in till stan och träffa Malin innan hon ska jobba, tanken är väl att vi ska äta någonstans Thai skulle vart gott.=) Isabella kämpar med Jeremiah som är envis och trött han vill ingenting , men jag förstår honom det är ju en heldel resande more to come. Jann ska flytta till Högalidsgatan det är ju jättehäftigt vår gamla bonings område på 80- talet till början på 90- talet. Nu ska vi ut see ya later!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej min älskade vän! Hur gick resan tillbaka till Irving? Jag är verkligen ledsen att vi inte kunde ses innan du åkte. Känns jättetråkigt att du redan lämnat oss, om du hade stannat längre kunde vi träffats på gotland och hittat på massa kul. Men men jag förstår att du snabbt ville tillbaka till din älskling. Ha det så bra och uppdatera bloggen snart va?! Puss

2009-09-11 @ 13:29:17

Kommentera inlägget här:

WHATS UR NAME BRO/SIS'?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

WHAT'S UR THOUGHTS?:

Trackback
RSS 2.0